googlefa565182db4b6bdd.html
09011790439
avangacademyir@gmail.com
ساعت کاری: 9 الی 19
۰
سبد خرید شما

درباره ما

خانه | درباره ما

logo-samandehi

درباره آکادمی آونگ

​دسترسی به اساتید صاحب سبک آموزشی برای همه دانش‌آموزان در سراسر کشور به صورت حضوری امکان پذیر نیست. ولی به مدد اینترنت و فضای مجازی امکان دسترسی آنلاین به اساتید توانا و صاحب سبک با کمترین هزینه فراهم شده است. آکادمی آونگ تلاش می‌کند گامی در جهت گسترش دسترسی همه دانش‌آموزان به آموزشهای با کیفیت بردارد.

توسعه عدالت آموزشی، نظارت بر تولید محتوای با کیفیت، هدفمند کردن آموزشها، استفاده از بهترین و به روزترین متدها و شیوه‌های آموزشی و تربیت مدرسین با انگیزه از اهداف اصلی آکادمی آونگ است.این آکادمی بوسیله یک هسته مرکزی از اساتید برجسته رشته‌های مختلف نظارت و هدایت می‌شود. 
​​​​​​​آموزش غیرحضوری و استفاده گسترده از ویدیوهای آموزشی به صورت آنلاین یا آفلاین سابقه حداقل 20 ساله دارد که با شروع پاندمی کویید19 گسترش و اهمیت بیشتری پیدا کرد. در کشور ما آموزش مجازی مانند سایر پدیده‌های نوظهور، در شروع با افراط و تفریط‌های زیادی روبرو بوده است و عموما آموزشهای مجازی فاقد ساختار علمی هستند و مبتنی بر مطالعات بنیادی و موثر پایه گذاری نشده‌اند.

مجموعه آکادمی آونگ بعد از بررسی دقیق نظریات مختلف آموزشی موثر و تجربیات موسسات مختلف بین‌المللی در زمینۀ آموزش‌های مجازی، استفاده از نظریه بارشناختی در تهیه ویدیوهای آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را انتخاب کرده‌ است.
نظریه بار شناختی ((Cognitive Load Theory)
نظریه بارشناختی نظریه‌ایی مدرن و بسیار موثر است که بر اساس ساختار پردازش سه مرحله‌ایی مغز انسان پایه‌گذاری شده است. بر اساس این نظریه هر مطلبی دارای یک بار شناختی است که این بار همان مقدار تلاشی است که ذهن برای پردازش اطلاعات مربوط به مطلب انجام می دهد و زمانی که بار شناختی اضافی یا فراتر از ظرفیت مغز انسان باشد منجر به پیامدهایی همچون عدم تمایل به یادگیری و درک مطلب می شود.
بر اساس مدل بار شناختی، فرآیند پردازش اطلاعات در مغز و حافظه انسان دارای سه مرحله اصلی حسی، فعال و بلندمدت است. بر اساس این مدل، اطلاعات از طریق کانال های حسی (شنیداری، دیداری، و ...)، ابتدا وارد حافظه حسی که بسیار کوتاه مدت و لحظه ای است می‌شوند و در صورت ایجاد ارتباط خوشایند بین اطلاعات ورودی و ساختار ذهنی، اطلاعات به حافظه فعال یا کاری منتقل می‌شوند مقدار زمان نگهداری اطلاعات در بخش حدود 20 ثانیه است و سپس با استفاده از راهبردهای مختلف همچون تکرار و تمرین، اطلاعات به حافظه بلندمدت و مدام العمر منتقل شوند.
هر نوع اختلالی که مانع از انتقال اطلاعات در مراحل سه‌گانه یادگیری شود بار اضافی یا مخل نامیده می‌شود. در مواردی که  اطلاعات ارائه شده جدید و پیچیده بوده  یا سازماندهی مناسبی نداشته باشند، بار اضافی و مخل مطالب افزایش می‌یابد و  فرآیند یادگیری دچار اختلال می‌شود.
ما در آکادمی آونگ با بررسی و نظارت دقیق بر مراحل مختلف تدریس اساتید تلاش می‌کنیم مطالب بر اساس بالاترین استانداردهای شناختی تهیه شوند و تا جایی که ممکن است از بار اضافی و مخل مطالب کاسته و فرآیند یادگیری را تسهیل کنیم. ​​​​​​​

جهت کسب اطلاعات کامل از شرایط، هزینه‌ها و ثبت‌نام درکلاسها فرم زیر را پر کنید.
در اسرع وقت با
شما تماس گرفته می‌شود.

همچنین می‌توانید با شماره واتساپ  09011790439 تماس بگیرید. 

ثبت درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش